photo botslide.jpg

Fitness Goals & Resolution

1 Αυγ 2015




Σας καλωσορίζω στη νέα ενότητα του blog μου σχετική με Fitness posts, ελληνιστί υγιεινό τρόπο ζωής. Τελευταία ένιωθα το σώμα μου να παραπονιέται χωρίς ιδιαίτερο λόγο και προσπαθούσα να καταλάβω το γιατί; Εφόσον οι δραστηριότητες μου δεν συνοδεύονται από σωματική καταπόνησή γιατί τέτοια εξάντληση; Φυσικά η απάντηση είναι ότι απλά είμαι αγύμναστη και επιπλέον δεν έχω σωστές διατροφικές συνήθειες.Ω ναι!

Έτσι λοιπόν με βαριά καρδιά είπα στον εαυτό μου πως αυτό πρέπει να αλλάξει άμεσα για να μη κλαίω αργότερα.Λέω με βαριά καρδιά για το λόγο πως η γυμναστική και εγώ καμία σχέση δεν έχουμε. Δε βρίσκω καμία άσκηση αρκετά ικανή να με παρακινήσει σε μια ρουτίνα που θα της μείνω πιστή. Αρκεί να σας πω πως στο παρελθόν έχω προπληρώσει ολόκληρο χρόνο στο γυμναστήριο και οι φορές που πήγα μετρούνται στα δάκτυλα του ενός χεριού. Ευτυχώς στο κομμάτι της διατροφής οι μόνες ατασθαλίες που κάνω είναι περισσότερο οι ακατάλληλες ώρες παρά το φαγητό που επιλέγω να τρώω. 

Η απόφαση πάρθηκε, γράφτηκε στη Summer Wish List διότι ως γνωστών «Verba volant, scripta manent» και έτσι ξεκινάμε μαζί αυτό το ταξίδι. Ένα μεγάλο στοίχημα που ελπίζω να το κερδίσω. Μέσα σε αυτά τα Fitness ποστ θα συμπεριλαμβάνονται εκτός από τρόπους και μεθόδους γυμναστικής-άσκησης, υγιεινές συνταγές αλλά και αξεσουάρ που ίσως προστεθούν στη ντουλάπα μου.

You-tube Video to start
 Να σημειώσω ότι ο πρώτος στόχος επιτεύχθηκε αφού τελείωσα τη σειρά 5΄ της Blogilates στο youtube που σας είχα αναφέρει στη wish list. Αν σας αρέσει η pilates ως άσκηση τότε πιστεύω ότι θα ενθουσιαστείτε με αυτό το κανάλι.Η κοπέλα έχει φοβερή ενέργεια,ωραίο χαμόγελο και επιπλέον δίνει χαριτωμένα ονόματα στις ασκήσεις. Έχει μεγάλη γκάμα ασκήσεων στο κανάλι της αλλά ασχολείται αποκλειστικά με τι άλλο; Pilates. Τα πεντάλεπτα βίντεο ξεγελάνε μιας και πίστευα ότι θα είναι ήπια γυμναστική αλλά καμία σχέση. Μπορεί να διαρκούν μόλις 5΄ αλλά η άσκηση είναι έντονη όχι αστεία. Είμαι πολύ περήφανη που τελικά κατάφερα να ολοκληρώσω τη σειρά.

Healthy ice-cream to try
Σας έχω ήδη μιλήσει για αυτή τη συνταγή του Aki Petretziki με μπανάνα εδώ. Ειδικά τώρα που είναι καλοκαίρι είναι εύκολο να παρασυρθείς, να δοκιμάσεις και αυτή τη γεύση και την άλλη και την επόμενη και πάει λέγοντας. Στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλές εναλλακτικές συνταγές για υγιεινό παγωτό αλλά η μπανάνα μπορεί να ξεπαγώσει και να μπει πάλι στην κατάψυξη όσες φορές θέλετε χωρίς να χαλάει σε αντίθεση με άλλα φρούτα. Το μόνο που έκανα είναι να καταψύξω τις μπανάνες και μετά να τις περάσω στο μπλέντερ. Φυσικά μπορείτε να προσθέσετε διάφορα υλικά ώστε να γίνει περισσότερο ενδιαφέρουσα η γεύση του παγωτού.

Workout accesories
Για αρχή το μόνο αξεσουάρ που χρειαζόμουν ήταν ένα υπόστρωμα αφού η pilates δε χρειάζεται ειδικό εξοπλισμό. Φυσικά δεν ήθελα να επενδύσω σε αξεσουάρ, ρούχα και λοιπά πριν πραγματικά καταφέρω να μείνω πιστή σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής. Το υπόστρωμα το βρήκα στα Jumbo. Υπήρχε σε δυο μεγέθη αλλά επειδή η διαφορά στην τιμή ήταν γελοία φυσικά πήρα το μεγάλο μέγεθος.Τόσο απλά.



Επειδή μέσα σε όλα αυτά ήθελα να δοκιμάσω για πρώτη φορά ένα Fat Firmer σκέφτηκα πως θα ήταν ωραία ιδέα να ξεκινήσουμε παρέα αυτό το νέο εγχείρημα και να σου κάνω δώρο το Yummy mummy από That's Better.
Οι όροι για να πάρεις μέρος είναι μέσω της παρακάτω φόρμας.


a Rafflecopter giveaway



Εσείς γυμνάζεστε?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme