photo botslide.jpg

About me

20 Ιουλ 2014




Γεια και καλώς ήλθες στο blog μου.

Ξεκίνησα να γράφω το Νοέμβριο του 2012 αρχικά στο Caramel&Candles  ως προέκταση του Youtube channel μου. Το blog αποτελούσε για εμένα την ιδανική λύση για άμεση επικοινωνία μιας και χρειαζόταν λιγότερος χρόνος από ότι ένα βίντεο στο Youtube. Το περιεχόμενο περιελάμβανε κυρίως lifestyle & beauty posts,  θέματα που συνεχίζουν να με ενδιαφέρουν μέχρι και τώρα.

Γρήγορα όμως κατάλαβα πως ο τίτλος του ιστολογίου καθώς και ο σχεδιασμός του αλλά και ο τρόπος που παρουσιαζόταν η θεματολογία, πλέον δε με αντιπροσώπευε. Έτσι αποφάσισα να ξεκινήσω από την αρχή αλλάζοντας το όνομα του blog αλλά και του Youtube channel στο προσωπικό μου ονοματεπώνυμο και να ανανεώσω το περιεχόμενο τους.

Εδώ λοιπόν θα βρείς lifestyle περιεχόμενο όπως  diys, διακόσμηση σπιτιού, cruelty free beauty reviews, vlogs και ταξίδια.

Αν θέλεις να με ρωτήσεις κάτι ή να μάθεις περισσότερα μπορείς να τσεκάρεις το instagram ή το facebook μου μιας και εκεί συχνάζω περισσότερο και θα έχεις πιο άμεση απάντηση.
 photo envye.jpg
envye blogger theme