photo botslide.jpg

Declutter & Giveaway Garnier Γαλακτωμα Ντεμακιγιαζ

6 Απρ 2016


Όπως θα ξέρεις ήδη, βρίσκομαι σε μια μεταβατική περίοδο όπου ξεκαθαρίζω τα προϊόντα από τη συλλογή μου με σκοπό να την κάνω 100% Cruelty free. Αν δεν το γνωρίζεις και θέλεις να μάθεις περισσότερα σχετικά με αυτή μου την απόφαση αλλά και κάποιες γενικές οδηγίες για τα CF προϊόντα μπορείς να παρακολουθήσεις το σχετικό  βίντεο εδώ.



Έχω αρχίσει να τελειώνω κάποια καλλυντικά και είμαι αρκετά χαρούμενη γιατί πραγματικά δε πίστευα ότι θα έχω άμεση πρόοδο μιας και δε βάφομαι καθημερινά. Όλος παραδόξως το πρώτο declutter post ήρθε με κάποιες όζες που τελείωσα και σήμερα σου έχω το δεύτερο που είναι το γαλάκτωμα ντεμακιγιάζ από την Garnier. Προσωπικά δε με βολεύουν τα γαλακτώματα για το ντεμακιγιάζ μου αλλά προχθές το χρησιμοποίησα όπως κάνουμε με τα λαδάκια προσώπου και το αφαίρεσα με τα πανάκια από Emma Hardie με χλιαρό νερό  και λειτούργησε μια χαρά . Το είχα αγοράσει 1+1 δώρο και σου εξηγώ τα θετικά και τα αρνητικά του σε αυτό το βίντεο.

Τελείωσα τη μια συσκευασία και την δεύτερη τη *χαρίζω για τους παρακάτω λόγους:
 Στόχος μου είναι να ξεκαθαρίσω τη συλλογή με τα προϊόντα που έχω όσο πιο γρήγορα γίνεται αλλά από την άλλη όπως δήλωσα και στο βίντεο δε θέλω να τα πετάξω γιατί αν το έκανα θα ήταν απλή σπατάλη χρημάτων. Το κακό έγινε από τη στιγμή που επέλεξα να τα αγοράσω και δυστυχώς το γεγονός αυτό δεν αλλάζει.

 Όσα καλλυντικά λοιπόν ή προϊόντα περιποίησης έχω, αποφάσισα να τα χρησιμοποιήσω πριν τα πετάξω. Μερικά από τα καλλυντικά μου έχουν χρησιμοποιηθεί λίγες φορές και θα μπορούσα να τα ανταλλάξω (το λεγόμενο beauty swap) με όσες ενδιαφέρονται και έχουν οποιαδήποτε CF εναλλακτική να μου προσφέρουν (πείτε μου αν θα σας ενδιέφεραν τέτοια ποστ).

Τέλος όσα δε πρόλαβα να τα ανοίξω και είναι άθικτα θα τα δωρίσω μέσω **Giveaway. Με αυτή τη διαδικασία ανακυκλώνουμε μεταξύ μας τα καλλυντικά που διαθέτουμε χωρίς να χαρίσουμε τα χρήματα μας σε εταιρείες που δεν γνωρίζουμε αν είναι ή όχι CF ενώ παράλληλα έχουμε περισσότερο χρόνο στη διάθεση μας να κάνουμε έρευνα γύρω από το θέμα.

Αν σε ενδιαφέρει να πάρεις μέρος στην κλήρωση συμπλήρωσε την φόρμα συμμετοχής. Απαραίτητα είναι μόνο τα δύο πρώτα βήματα ενώ με τα υπόλοιπα απλά μου δείχνεις τη στήριξη σου.

a Rafflecopter giveaway


Ελπίζω να αισθάνεσαι το ίδιο με εμένα και αν έχεις υπόψιν σου κάποιο CF ντεμακιγιάζ θα χαρώ να μου το προτείνεις.

*Ο Διαγωνισμός θα διαρκέσει ένα μήνα και ο/η νικητής/ρια θα ανακοινωθεί σε αυτό το ποστ μέσα από τη φόρμα συμμετοχής αλλά και σε επερχόμενη ανάρτηση μετά τη λήξη του θα υπάρχει  link που θα οδηγεί στα αποτελέσματα.

**Θα παρακαλούσα ο/η νικητής/ρια να αφήσει σχόλιο χρησιμοποιώντας το username που δήλωσε στη φόρμα συμμετοχής για να υπάρχει πλήρης διαφάνεια.



Animal Testing Status

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme