photo botslide.jpg

ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ

21 Ιαν 2017


Έχουμε κλείσει λίγο παραπάνω από έξι μήνες που ζούμε πλέον στο δικό μας σπίτι. Ακόμα μου είναι δύσκολο κάποιες φορές να το συνειδητοποιήσω! Όλους αυτούς τους μήνες επιβιώσαμε χωρίς κουζίνα (μη με ρωτάς πως. Δε ξέρω)  . Όχι, δεν εννοώ την ηλεκτρική συσκευή εννοώ χωρίς ντουλάπια, συρτάρια, νεροχύτη και φυσικά ναι και χωρίς την ηλεκτρική συσκευή. Αν παρακολουθούσες τα Vlogtober μου, τότε έχεις εικόνα του χώρου.


Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν πως είχα πολύ καιρό να ονειρευτώ και να σχεδιάσω πως θα ήθελα να είναι η κουζίνα μας. Κύρια πηγή έμπνευσης είναι όπως πάντα το Pinterest. Αυτό κάνει τα πράγματα στο σχεδιασμό λιγάκι δύσκολα γιατί δεν μπορείς να εφαρμόσεις όλες τις ιδέες στην πράξη, απλά γιατί κάποια από τα υλικά δεν κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά ενώ ακόμα και αν τα βρεις είναι πανάκριβα (τουλάχιστον για το δικό μας προϋπολογισμό).

Νόμιζα πως τα δύσκολα είχαν περάσει με το γκρέμισμα και το χτίσιμο των εσωτερικών δωματίων αλλά Οοοοο όχι. Ο χώρος της κουζίνας είναι το πρώτο ή μάλλον το δεύτερο δωμάτιο που αντικρίζει όταν μπαίνει κανείς στο σπίτι (το πρώτο είναι ένα μικρό χολ) και θέλω να κάνει καλή εντύπωση. Δε σας κρύβω πως στην αρχή είχα πελαγώσει με τις επιλογές που χρειαζόταν να κάνω και ήμουν σχεδόν φοβισμένη για το αν πήρα τις σωστές αποφάσεις. Όπως και να έχει είμαστε σχεδόν στο τέλος και έτσι είπα να μοιραστώ μαζί σας τα σχέδια μου.

Αρχικά είχα αποφασίσει για το χρώμα των ντουλαπιών, κάτι που δεν ήταν δύσκολο καθώς το αγαπημένο μου χρώμα είναι το γκρι και ήταν σχεδόν βέβαιο πως θα κατέληγα εκεί. Όμως έπρεπε να βάλω νερό στο κρασί μου για την απόχρωση που είχα διαλέξει μιας και δεν υπήρχε σε κατάλογο και έτσι πήγα με την πιο σκούρα επιλογή.

Κάτι άλλο που ήθελα και ήξερα ότι δε μπορώ να έχω ήταν ο μαρμάρινος πάγκος και ο πορσελάνινος νεροχύτης. Πανάκριβα και τα δύο και στην αγορά αλλά και σε μια ενδεχόμενη επιδιόρθωση οπότε στράφηκα σε κάτι εναλλακτικό και λιγότερο κοστοβόρο.

Όπως καταλαβαίνετε κινούμε στις αποχρώσεις του γκρι και του λευκού οπότε και τα πλακάκια θα έχουν λευκό χρώμα. Από σχέδια είδαμε πολλά στην αγορά αλλά δεν μας άρεσε σχεδόν τίποτα! Είμαι αισιόδοξη παρόλα αυτά πως όταν έρθει η ώρα θα βρούμε τα κατάλληλα.

Τώρα σε άλλα νέα, σχεδίασα μια αποθήκη τροφίμων που πιστεύω θα φανεί άκρως απαραίτητη για την σωστή οργάνωση της κουζίνας και για αυτό το κομμάτι ανυπομονώ όσο τίποτα άλλο. Ήδη κάνω σχέδια για τα βάζα και όλα αυτά που θα χρειαστώ για να κάνω το pantry μου όμορφο και τακτοποιημένο!

 Τέλος, πάνω από το νιπτήρα έχουμε ένα εσωτερικό παράθυρο με περβάζι που θα το γεμίσω αρωματικά φυτά για τις μαγειρικές μου περιπέτειες, ενώ δίπλα του θα υπάρχουν ραφάκια για να αραδιάσω όλα τα βιβλία μαγειρικής που έχω συλλέξει.

Πως σας φαίνονται τα σχέδια μου μέχρι στιγμής?

Πηγές:1 2 3 4

2 σχόλια:

 photo envye.jpg
envye blogger theme