photo botslide.jpg

Recent Beauty Buys

31 Αυγ 2014


Όσο αφορά τις αγορές καλλυντικών ή ρούχων εντάσσω τον εαυτό μου στο "κακό αγοραστικό κοινό" εφόσον δεν βγαίνω σχεδόν ποτέ στην αγορά χωρίς συγκεκριμένο λόγο απλά για να καταναλώσω χρήματα και τις περισσότερες των περιπτώσεων οι αγορές καλλυντικών γίνονται από e-shop. Έτσι
κάνω προσεκτική έρευνα αγοράς  και δύσκολα παρασύρομαι. Βέβαια αυτό δεν ισχύει και για τα Homeware hauls αλλά ας μη το θίξουμε τώρα αυτό το ζήτημα... Αυτός είναι και ο λόγος που αποφάσισα να κάνω αυτό το post μιας και τα πράγματα είναι λίγα και δεν αξίζει να γίνει ολόκληρο βίντεο για να τα αναφέρω.

Sostar Herbal Shampoo
Καιρό αναζητούσα ένα πιο "φυσικό" σαμπουάν και η αλήθεια είναι ότι μου δώσατε πολύ καλές προτάσεις μέσα από το youtube. Ήμουν έτοιμη να αγοράσω μια από τις προσφορές του Κορρέ 1+1 δώρο όταν έπεσα πάνω σε αυτή την εταιρεία. Η Sostar είναι μια Ελληνική εταιρεία (Yeeeyyyy) που ειδικεύεται στα καλλυντικά με γάλα γαϊδούρας!!! Είχα ακούσει πάρα πολλά θετικά για τις ιδιότητες αυτού του γάλακτος αλλά κυρίως όσο αφορούσε τη μαιευτική και δεν είχα ιδέα για το πόσο καλό μπορεί να ήταν στην κοσμετολογία (οι γνώσεις μου περιορίζονται στα μπάνια της Κλεοπάτρας.!). Το έχω χρησιμοποιήσει μόνο δύο φορές μέχρι στιγμής αλλά με εντυπωσίασε με την πρώτη!
Echo Mango Body Butter
Body Butter από τη σειρά Echo της Farcom έχω δοκιμάσει και στο παρελθόν. Το πρώτο ήταν με ανοιξιάτικα άνθη που έχει κάνει την εμφάνιση του στα Empties και εκεί αναλύω περισσότερο τη σύσταση και την υφή που έχει το προϊόν. Αυτή τη φορά είπα να περάσω σε ένα πιο καλοκαιρινό άρωμα και πήρα το mango αλλά δε μπορώ να πω πως με ενθουσίασε το άρωμα τελικά.Επόμενη επιλογή το άρωμα με γάλα και μέλι.
Ventus Whitening Face-Care Mask
Τις μάσκες προσώπου από αυτή την εταιρεία τις γνώρισα πρώτη φορά πέρυσι όταν άρχισα να ψάχνω ελληνικά προϊόντα για αυτή τη σειρά στο Youtube.Τις λάτρεψα και από τότε έχω βαλθεί να τις δοκιμάσω όλες. Η συγκεκριμένη έχει αρκετά ρευστή υφή και την απλώνω στο πρόσωπο όπως θα έκανα με μια κρέμα ημέρας. Απορροφάται σταδιακά χωρίς να "τραβάει" και έχει ένα ελαφρύ άρωμα σχεδόν ανεπαίσθητο. Την χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε βράδυ αφού είναι τόσο ευγενική με την επιδερμίδα μου και αν και προτεινόμενος χρόνος είναι τα 10΄-15΄ την αφήνω περισσότερο γιατί τόσο πολύ μου αρέσει!
Ventus Facial Scrub 
Με φυσικούς κόκκους, το αγαπημένο μου είδος scrub για πρόσωπο. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλους τους τύπους δέρματος και θα σας πω γιατί. Αν θέλετε ποιο δραστική απολέπιση μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε στεγνή επιδερμίδα (κάτι που έκανα και εγώ) ενώ αν έχετε ξηρή ή ευαίσθητη, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε βρεγμένη όπου θα δημιουργήσει μια ελαφριά σαπουνάδα. Το άρωμα του είναι απαλό ενώ σαν δραστικότητα θα του έβαζα 9 στα 10 από εμένα!!! Θα το ξαναπάρω σίγουρα. Σε συνδυασμό με την παραπάνω  μάσκα προσώπου έκανε το πρόσωπο μου πιο φωτεινό και λείο κάτι που είναι αντιληπτό από την πρώτη κιόλας χρήση!

Αν έχετε δοκιμάσει κάτι αντίστοιχο και πιστεύεται ότι θα μου άρεσε εξίσου παρακαλώ γράψτε μου στα σχόλια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme