photo botslide.jpg

Pumpkins in my Living Room!

1 Νοε 2014


Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε ήμουν στο πατρικό μου κυρίως γιατί μου έλειψε η οικογένεια μου αλλά γιατί δε θα έχανα με τίποτα τα γενέθλια της μητέρας μου. Δε κάναμε κάτι το ιδιαίτερο
λόγω καιρού απλά χουχουλιάζουμε παρέα...(Τι παγωνιά είναι αυτή? Γράφω τυλιγμένη στην κουβέρτα. Αρνούμαι να βάλω θέρμανση ακόμα!) Μόλις μπήκα στο σπίτι δε μπορούσα να μη προσέξω αυτές τις πανέμορφες μικρές κολοκύθες! Η μητέρα μου έχει μια φίλη που της προμηθεύει και έτσι νιώθω λιγότερες τύψεις που τις έκλεψα... Τώρα βρίσκονται στο δίσκο από ΙΚΕΑ παρέα με το μίνι βελανίδι (απόκτημα από το τελευταίο πικ νικ του καλοκαιριού) και μια θήκη για ρεσώ. Φυσικά η τρέλα δε σταματάει εδώ αφού  είμαι σε αναζήτηση μιας μεγάλης κλασικής στρόγγυλης κολοκύθας, περισσότερες διακοσμητικές κολοκύθες αλλά σε μεγαλύτερο μέγεθος ώστε να διακοσμήσω το τζάκι για αυτή την εποχή, ενώ έχω βάλει στα πλάνα μου εξόρμηση στο κοντινό δασάκι για κουκουνάρες! Θα έχετε καταλάβει φυσικά πως η διακόσμηση είναι το αδύναμο σημείο μου, οπότε αν έχετε ιδέες για διακόσμηση ή θέλετε να μου στείλετε φωτογραφίες με τις δικές σας προτάσεις θα χαρώ πολύ να λάβω tweet ή ακόμα και e-mail!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme