photo botslide.jpg

Night Cream that lasts forever!

18 Ιαν 2015


Στο i-herb haul που είχα κάνει εδώ είχα δείξει μεταξύ άλλων και αυτή την κρέμα νυκτός.βέβαια αν το βίντεο το παρακολουθούσε κάποιος στο αθόρυβο σίγουρα θα πίστευε ότι δείχνω body milk ή κρεμοσάπουνο εξαιτίας της τεράστιας συσκευασίας του με 354 ml.

Αρχικά ήμουν σκεπτική με την αγορά μου. Πίστευα πως για να έρχεται σε τόσο μεγάλη ποσότητα ένα φυσικό προϊόν ή ακόμα και οποιοδήποτε προϊόν δε θα κάνει καμιά δουλειά. Όπως πολύ πιθανό θα με έχετε ακούσει να λέω αρκετές φορές είναι ότι τα αποτελέσματα που μπορεί να έχουν προϊόντα αυτής της κατηγορίας φαίνονται μετά από χρόνια για να μην πω δεκαετίες!

Ωστόσο αυτό που παρατήρησα με μεγάλη έκπληξη είναι ότι με βοήθησε με την ακμή μου. Μη παρεξηγηθώ εδώ, δεν ισχυρίζομαι βέβαια πως εάν έχετε ακμή αυτή η κρέμα είναι η λύση του προβλήματος. Για αυτό θα πρέπει να συμβουλευτείτε δερματολόγο. Όμως στις κοκκινίλες και τα μικρά σπυράκια που έχω(κατάρα), βοήθησε διότι περιέχει λεβάντα γνωστή για τις αντιβακτηριακές ιδιότητες και σε συνδυασμό με τη soducream (η οποία επίσης περιέχει λεβάντα) που τοποθετούσα τοπικά έκανε μεγάλη διαφορά στην επιδερμίδα του προσώπου μου. Το κατάλαβα κυρίως όταν σταμάτησα για ένα διάστημα να τη χρησιμοποιώ και παρατήρησα ότι το δέρμα μου ζητούσε αυτό το συνδυασμό απεγνωσμένα.

Μάλλον η λεβάντα είναι το μυστικό για τη φροντίδα της επιδερμίδας μου. Αν και η συσκευασία προωθεί το άρωμα καρύδας και το γεγονός ότι η καρύδα που περιέχεται στην κρέμα νυκτός προέρχεται από δίκαιο εμπόριο, το άρωμα της δύσκολα το διακρίνεις. Αντίθετα η  μυρωδιά της λεβάντας είναι αυτή που υπερισχύει και σε περίπτωση που δεν την αντέχετε ή σας προκαλεί κάποιου είδους αλλεργική αντίδραση θα πρέπει να το λάβετε υπόψιν σας.
Η υφή της είναι αρκετά λεπτόρρευστη έως υδαρή ενώ ένα πάτημα της αντλίας είναι υπεραρκετό για να ενυδατώσετε πρόσωπο και λαιμό. Εγώ τουλάχιστον αυτό κάνω. Γιατί να πάει χαμένο τόσο προϊόν?

 Εσείς έχετε παρατηρήσει αν κάποιο συστατικό σας βοηθάει για την ακμή ή στις δυσχρωμίες του προσώπου; Αν ναι, μοιραστείτε το μαζί μου. Είμαι όλη αυτιά!!!

1 σχόλιο:

  1. Elocon ε? Δεν την ξέρω. Θα την ψάξω όμως. Για τοπική χρήση προφανώς είναι αλλά δε με ενθουσιάζει η κορτιζόνη. Για την αλόη δε μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο μαζί σου. Θέλω να πάρω φυτό αλόης κάποια στιγμή

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 photo envye.jpg
envye blogger theme