photo botslide.jpg

What's in my Backpack?

1 Φεβ 2015



Δεν ξέρω αν είμαι πολύ επιλεκτική αλλά από την τελευταία φορά που ανέβασα βίντεο what's in my bag ψάχνω να βρω μια μαύρη oficce bag. Διόρθωση. Όχι από το τελευταίο βίντεο. Κάθε φορά που
βγαίνω στην αγορά για νέα τσάντα πάντα έχω στο νου μου να πάρω μια μαύρη κλασική τσάντα. Μέχρι τώρα καταλήγω να γυρνάω στο σπίτι με την πιο κοντινή εκδοχή που είναι γκρι ή σε αυτή την περίπτωση μαύρη και γκρι. Φυσικά δεν έχω σταματήσει να ψάχνω και η αλήθεια είναι πως έχω κανά δυο εναλλακτικές στο μυαλό μου αλλά αν έχετε να μου προτείνετε και εσείς κάποιες θα με βοηθούσε περισσότερο...
Δεν έχουν αλλάξει πάρα πολύ τα πράγματα που κουβαλάω μαζί μου και στην πραγματικότητα νομίζω ότι είναι λιγότερα από ότι με την προηγούμενη τσάντα.



2 σχόλια:

  1. Περιττο να σου πω οτι με μπριζωσες να παρω τσαντα παλι. Και ειναι κ οι αγαπημενες μ αυτου του στυλ. Αλλα τεσπα!!!!! Ερωτηση: εχεις μεσα στην τσαντα λιμα??? Χαχα τρελλη! Εγω εχω παντα σημειωματαριο στυλο πορτοφολι κλειδια κινητο χαπια ολων των ειδων (χωρις σχολιο) διαφορα σκουπιδια απο αποδειξεις διαφημιστικα κλπ χαρτομαντηλα αναπτηρα κ τσιγαρα (οχι παντα) λαι καμια οζα ετσι για επιπλεον βαρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε μπρίζωσα αλλά στην αγορά δεν ήρθες μαζί μου. Εγώ πάντως δυσκολεύτηκα μέχρι να καταλήξω σε αυτή.
    Απάντηση: ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σπάσει το νύχι επίσης το επιβάλλει το επάγγελμα(....). Χάπια? (δε σχολιάζω, αν και πολύ θα ήθελα...;)).
    Όζα έχω φίλη που κουβαλάει για τα μερεμέτια λέει... χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 photo envye.jpg
envye blogger theme