photo botslide.jpg

L'OREAL: Ideal Fresh

10 Μαΐ 2015

Αν έχετε την καλοσύνη αγνοείστε το πινέλο που δεν έχει πλυθεί και ας μιλήσουμε καλύτερα για το καθαρισμό προσώπου που τα πάω πολύ καλύτερα ...
Μεγάλη λατρεία αποτελούν τα καθαριστικά προσώπου σε τζελ μορφή αλλά επειδή πάντα μου αρέσει να δοκιμάζω καινούρια προϊόντα όταν είδα ότι υπήρχε σε προσφορά το Ideal Fresh το τσάκωσα. Νομίζω η τελευταία φορά που είχα δοκιμάσει αφρό καθαρισμού ήταν όταν έκανα αυτό το review έχοντας διαφορετικές ανάγκες. Περνάει ο χρόνος...


L'OREAL Ideal Fresh
Ένα σχετικά νέο προϊόν από την εταιρεία που υπόσχεται να αφήσει την επιδερμίδα κρυστάλλινα καθαρή και φρέσκια! Με ένα πάτημα της αντλίας το νεράκι μετατρέπεται σε πλούσιο αφρό αρκετό για να αφαιρέσεις το μακιγιάζ από το πρόσωπο αλλά και τα μάτια αφού δεν περιέχει σαπούνι, αλκοόλη και αυτό το κάνει ένα multitask προϊόν που πολύ το εκτιμώ. Ιδανικό για την λιπαρή μου επιδερμίδα ακόμα και για καθημερινή χρήση αφού έχει την ικανότητα να παίρνει όλη τη λιπαρότητα της. Ακριβώς όμως για αυτό το λόγο θα πρότεινα να μην παραλείπεται το επόμενο βήμα της ενυδάτωσης διότι αν το κάνετε θα νιώσετε την ανάγκη της ενυδατικής σίγουρα!

Εσείς ποιο καθαριστικό προσώπου χρησιμοποιείται αυτό το καιρό? Έτσι για να παίρνω ιδέες...

6 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο ακούγεται! <3 εγω κλασσικά το λεβάντα ελιά απο apivita!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω απο organic sourge με το γερΑνι. Νομιζω δε θα το αντικαταστησω με τπτ αλλο. Κ το χρησιμοποιω καθε μερα κ δε λεει να κατεβει ουτε μεχρι τη μεση (η μικρη συσκευασια)!! Καταπληκτικο προιον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα τη τσεκάρω γιατί η λεβάντα κάνει θαύματα στην επιδερμίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α, το έχω και αυτό. Είχα πάρει το σετ και πραγματικά δε λέει να τελειώσει με τίποτα.
    10+ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω διαβάσει ξανά καλά λόγια για αυτό το προϊόν! Ένα αντίστοιχο και πολύ καλό είναι ο αφρός καθαρισμού από την avene! Το νεράκι bioderma χρησιμοποιώ συνήθως, είναι φοβερό και τώρα τελευταία το νεράκι από garnier..και αυτό καλό ειναι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εκτός από bioderma τα άλλα δυο τα έχω δοκιμάσει. Το νεράκι από garnier κυρίως για να παίρνω τα υπολείμματα που μπορεί να μένουν μετά το ντεμακιγιάζ με άλλα προϊόντα. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 photo envye.jpg
envye blogger theme