photo botslide.jpg

Healthy Banana ice-cream

18 Ιουλ 2015


Θυμάστε μικρά όταν ήμασταν που μετρούσαμε τα παγωτά και τα μπάνια του καλοκαιριού? Μη μου πείτε ότι δε το κάνατε και εσείς... Δε σας πιστεύω! Πύραυλος, γρανίτα ή μπανάνα? Μπανάνα σχήμα και γεύση με σοκολάτα, ποιας εταιρείας ήταν? Δε θυμάμαι... Λιγάκι προκλητικό αν το δεις από την ενήλικη πλευρά αλλά πεντανόστιμο πάραυτα. Σαν συνέχεια αυτής της παράδοσης κάθε χρόνο κάνω σπιτικό παγωτό. Κυρίως γιατί είναι πιο υγιεινό συγκριτικά με τα παγωτά ψυγείου που κυκλοφορούν αλλά και για οικονομία. Ειδικά αν τρώει όλη η φαμίλια μερίδες γεύματος και όχι επιδορπίου (γκου χου, γκου χου).

 Δυστυχώς η συνταγή που είχα χρειαζόταν φυτική σαντιγί και αυτή που χρησιμοποιούσα τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει σύσταση και δε μου βγαίνει καθόλου. Μέχρι που έπεσα πάνω στον Άκη Πετρετζίκη και τη συνταγή του για σπιτικό παγωτό μπανάνα. Φυσικά υπάρχουν πάμπολλες εναλλακτικές και προτάσεις στο youtube αλλά εγώ θα μείνω εγχώρια για αυτό σου προτείνω να τσεκάρεις το blog του αν δεν το έχεις κάνει ήδη.

Χάρη στη προσπάθεια μου να ελαττώσω τα γλυκά έμεινα στο πρώτο βήμα της εκτέλεσης. Το μόνο που έκανα ήταν να καταψύχω τις μπανάνες και στη συνέχεια να τις περάσω στο μούλτι. Δύσκολη διαδικασία αν δεν έχετε μπλέντερ όπως εγώ. Χρειάζεται υπομονή, να αφήνετε μερικά λεπτά για να κρυώνει το μοτέρ και να βάζετε μικρές ποσότητες σε αυτό.

Εύκολο, υγιεινό και μπανανένιο όσο δε πάει! Θα δοκιμάσω και άλλες παραλλαγές σίγουρα.Εσείς?



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme