photo botslide.jpg

Rimmel Apocalips Lip Lacquer

25 Ιουλ 2015



Η Rimmel κατά τη γνώμη μου, αποτελεί μια από τις καλύτερες εταιρείες ευρέως κατανάλωσης όσο αφορά την καινοτομία αλλά και τη γκάμα προϊόντων. Κάθε σεζόν επανέρχεται με νέα προϊόντα που κερδίζουν τις εντυπώσεις στη beauty κοινότητα των bloggers και όχι μόνο. Πολλές φορές βέβαια είναι δύσκολο να ακολουθήσεις όλα τα trend που υπάρχουν στην αγορά και η αλήθεια είναι ότι είμαι δυο χρονιές πίσω με τη σειρά Apocalips μιας και έχει λανσάρει τα lip lacquers to 2013 ενώ πέρσι πρόσθεσε και άλλες αποχρώσεις στη χρωματική τους γκάμα.

Celestial Apocalips
Μεταξύ ενός κραγιόν μακράς διάρκειας και ενός γυαλιστερού lip-gloss βρίσκεται η σύνθεση των lip lacquers. Με παχύρρευστη σύνθεση σαν λιωμένο κραγιόν και με την έντονη λάμψη ενός lip gloss δίνει το πιο έντονο χρωματικό αποτέλεσμα που μπορείς να πάρεις με την πρώτη εφαρμογή. Η απόδοση που αφήνει είναι αυτή που φαίνεται στη διάφανη συσκευασία του ενώ η διάρκεια του καλύπτει τις προσδοκίες μου. Διαρκεί ώρες χωρίς να έχω συνεχώς το νου μου σε αυτό και όταν φύγει απλά αφήνει ένα ωραίο λεκέ στα χείλη μου. Παρόλα αυτά δεν το νιώθω καθόλου βαρύ  ενώ παράλληλα δεν έχει την κολλώδη υφή που μπορεί να έχουν κάποια gloss.
Επίσης αυτό που παίζει καθοριστικό ρόλο στην άψογη εφαρμογή, είναι το απλικατέρ με σφουγγαράκι στο οποίο αποθηκεύεται ιδανική ποσότητα και έτσι δε χρειάζεται να επαναλαμβάνω πάνω από μια φορά για να έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα. Επιπλέον το ωοειδές σχήμα στην κορυφή του, διευκολύνει ακόμα περισσότερο την εφαρμογή χωρίς να είναι απαραίτητο το μολύβι χειλιών.



Είμαι ενθουσιασμένη από αυτή την αγορά  και μόλις μπορέσω θα πάρω και άλλες αποχρώσεις.
Τι λέτε; Είναι κάτι που θα δοκιμάζατε?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme