photo botslide.jpg

Summer Candle Collection

2 Αυγ 2015


Σίγουρα το καλοκαίρι δεν είναι η "επίσημη" εποχή για κεριά. Όχι για τους περισσότερους τουλάχιστον. Συνήθως ανάβουμε κεριά το χειμώνα και ιδιαίτερα τα Χριστούγεννα για μια πιο χουχουλιάρικη ατμόσφαιρα. Όμως, βόλτα στην ΙΚΕΑ χωρίς κεριά στο καλάθι δε γίνεται! Προς μεγάλη μου έκπληξη είχε πάαααααρα πολλά καλοκαιρινά αρώματα που δυστυχώς δε μπορούσα να τα αγοράσω όλα. Περίμενα πως λόγο καλοκαιριού δεν θα είχε μεγάλη ποικιλία αντιθέτως είχε τεράστια επιλογή από αρώματα αλλά και μεγέθη κεριών. Ευτυχώς για εμένα με συγκράτησε ο Μ. και κατέληξα με μόνο τρία στο καλάθι μετά από μια ολόκληρη ώρα στο συγκεκριμένο τμήμα.
Έχω μιλήσει και εδώ για τα κεριά της ΙΚΕΑ. Εκτός του ότι είναι οικονομικά κεριά, μπορούν να καλύψουν με το άρωμα τους το χώρο χωρίς να σου προκαλούν πονοκέφαλο. Όχι σε εμένα τουλάχιστον. Αυτό που με εκνευρίζει φοβερά όμως είναι ότι έχουν κωδικούς αντί για όνομα, η φωτογραφία πολλές φορές μπορεί να μπερδέψει και τέλος έχουν πλαστικό καπάκι. 

SINNLIG 25h

Vanilla
Το έχω τοποθετήσει στο σαλόνι μου δίπλα από την τηλεόραση. Πολλές φορές όταν φυσάει λιγάκι μπορώ να το μυρίσω από τον καναπέ ακόμα και σβηστό. Η βανίλια αποτελεί μια από τις αγαπημένες μου μυρωδιές κυρίως γιατί είναι all year round. Μπορώ να καίω το κερί χειμώνα καλοκαίρι και να ταιριάζει απόλυτα και στις δύο εποχές εξίσου. Το συγκεκριμένο αφήνει ένα απαλό άρωμα στο χώρο σχεδόν σαν παγωτό σορμπέ. Το καπάκι το κράτησα μόνο και μόνο για να σας δείξω τη φωτογραφία του, διότι θεωρώ πως δεν είναι καθόλου λειτουργικό. Τα κεριά 25 ωρών είναι το μεσαίο μέγεθος από τη σειρά Sinnlig και καίγονται άριστα. Αρκεί να προσέξω το πρώτο άναμμα και έπειτα καίγεται μέχρι τέλους! 

Like a Spa
Το άρωμα του είναι χαλαρωτικό και δύσκολο να το περιγράψω εφόσον δεν μου θυμίζει κάποια συγκεκριμένη μυρωδιά. Δεν μυρίζει θάλασσα, δεν μυρίζει καθαριότητα τύπου μαλακτικό, δεν μυρίζει λουλούδια... Για κάποιο λόγο όμως είναι όλα αυτά μαζί και δεν είναι. Έχει κάτι αρρενωπό που κατά τη γνώμη μου το κάνει ιδανικό για να το έχω στο υπνοδωμάτιο αλλά το ίδιο καλά θα ταίριαζε και δίπλα από τη μπανιέρα για αυτά τα μπάνια που σπάνια κάνω... 

LUGGA 20h

Pink Flowers
Η φωτογραφία σου δίνει την εντύπωση ότι είναι πουδρένιο άρωμα μέχρι  να διαβάσεις την περιγραφή στη σελίδα της ΙΚΕΑ. Το περιγράφει ως άρωμα λουλουδιών και δε θα διαφωνήσω με αυτό παρόλα αυτά εξακολουθεί και μου θυμίζει λίγο πούδρα. Πάντως σίγουρα δεν είναι σαν να μυρίζεις μπουκέτο λουλουδιών. Έχει απαλό άρωμα και το έχω βάλει στο γραφείο μου για να με χαλαρώνει και να μου δίνει έμπνευση όταν γράφω στο blog ή να μου φτιάχνει τη διάθεση όταν βάφομαι. Ακόμα ένας λόγος που μου αρέσει είναι ότι μπορεί να έχει λιγότερες ώρες καύσης από τα προηγούμενα αλλά έχει γυάλινο καπάκι κάτι που το κάνει περισσότερο χρηστικό αφότου καεί! Μου έρχονται πολλές ιδέες ήδη οπότε μπορεί να ξαναδείτε αυτό το βαζάκι στο μέλλον στην κατηγορία DIY...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme