photo botslide.jpg

Christian Artesio No 575 Nail Polish

18 Οκτ 2015



Πάνε πολλά χρόνια από τότε που ανακάλυψα τυχαία την εταιρεία Christian Artesio όταν μπήκα τυχαία σε ένα κατάστημα στη Δράμα για βαφή μαλλιών. Δε θυμάμαι αν έχω αναφέρει παλιότερα ότι η εταιρεία εδρεύει στη Δράμα αλλά είμαι στην ευχάριστη θέση να σας γνωστοποιήσω ότι μπορείτε να βρείτε υποκατάστημα της πλέον και στη Θεσσαλονίκη.



Βέβαια η γκάμα των μανό είναι μικρότερη αλλά φυσικά ξεχώρισα δυο φθινοπωρινά χρώματα και ένα από αυτά είναι το Νο 575. Από μακριά ξεγελάει και φαίνεται μαύρο αλλά με μια πιο προσεκτική και κοντινή ματιά μπορείς να διακρίνεις ότι είναι ένα βαθύ κυπαρισσί χρώμα ιδανικό για φθινόπωρο!

Το έχω βάλει πάνω από δυο φορές στη σειρά οπότε αντιλαμβάνεσαι πόσο μου αρέσει. Η υφή όπως σε όλα τα μανό αυτής της εταιρείας είναι λεπτόρρευστη πράγμα που συγχωρεί τα λάθη και κάνει την εφαρμογή παιχνίδι. Η συγκεκριμένη  όζα ανήκει στη fast dry σειρά και έχει glossy τελείωμα.


Αν έχετε αγαπημένο χρώμα από την εταιρεία περιμένω να μου πείτε για να μεγαλώσω τη συλλογή μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme