photo botslide.jpg

Christian Artesio Super Fast Dry No577

30 Νοε 2015


Νομίζω φέτος αν και ήρθε αργά το φθινόπωρο άρχισα να φοράω πολύ νωρίς σκούρα βερνίκια.
Μια από της εταιρείες που αγαπώ το αποτέλεσμα που δίνει στο μανικιούρ μου είναι η Christian Artesio. Στις αρχές του Σεπτέμβρη φορούσα το Νο552 από τις σκούρες επιλογές που προσφέρει η εταιρεία αλλά δεν έμεινα μόνο σε εκείνη...



Δοκίμασα το Νο577 που είναι ένα βαθύ μελιτζανί χρώμα ενώ με χαμηλό φωτισμό μοιάζει περισσότερο με καφέ. Βρήκα ότι ταίριαξε αρκετά με την επιδερμίδα μου και επειδή έχει το πλεονέκτημα να στεγνώνει σε χρόνο ρεκόρ και να κρατάει τη γυαλάδα του θα το τιμήσω σίγουρα και  μέσα στο χειμώνα.

Έχω αναφέρει σε παλαιότερο ποστ ότι είναι ελληνική εταιρεία αν και δεν ξέρω αν όλα τα προϊόντα κατασκευάζονται εδώ. Για να είστε 100% σίγουρες ότι ένα προϊόν είναι ελληνικό αρκεί να υπάρχει  ετικέτα με την ελληνική σημαία να το συνοδεύει και να γράφει ξεκάθαρα  "ελληνικό προϊόν".

Αυτό που θέλω να προσθέσω είναι πως ξεκίνησα να κάνω έρευνα για τις εταιρείες και την πολιτική που ακολουθούν σχετικά με τις δοκιμές σε ζώα.

Για τις ελληνικές εταιρείες είναι λιγάκι δύσκολο και για τη συγκεκριμένη δεν έχω μάθει αλλά θα εκπλαγείτε με το πόσες ελληνικές και μη εταιρείες είναι ανοιχτές σε αυτό το κομμάτι....

Αν έχετε να μου προτείνεται κάποια εταιρεία που είναι cruelty free θα χαρώ πολύ να τη δοκιμάσω.

H σελίδα της εταιρείας στο facebook.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme