photo botslide.jpg

Φθινοπωρινή Περιποίηση Προσώπου || Collab Drugstore &Bargain lover

2 Νοε 2015



To φθινόπωρο είναι επίσημα εδώ μιας και αυτό το Σαββατοκύριακο δε σταμάτησε να βρέχει και εγώ πληκτρολογώ φορώντας ζακέτα με κουκούλα. Πλέον το καλοκαιράκι μας έχει αποχαιρετήσει και το θλιμμένο φθινόπωρο εγκαταστάθηκε για τα καλά στη θέση του.  Όταν ο καιρός είναι συννεφιασμένος το μόνο που θέλω είναι να μένω σπίτι και να χουχουλιάζω διαβάζοντας τα αγαπημένα μου ιστολόγια και να περνάω τη μέρα μου pampering my self ελληνιστή περιποιώντας τον εαυτό μου. 

Σήμερα λοιπόν που ο καιρός είναι ελαφρώς μελαγχολικός σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας τις δυο αγαπημένες μου συνήθειες συνδυάζοντας τες. Έτσι μίλησα με τη Σταυρούλα μια από της αγαπημένες μου bloggers και μαζί συνεργαζόμαστε για να σας δείξουμε την περιποίηση του προσώπου μας η κάθε μια με το δικό της τρόπο.

Πάρτε μια κούπα ζεστό ρόφημα και πάμε για φουλ autumn facial spa...

ΠΡΩΪ


Ξυπνάω το πρωί και αντί να δω τον ήλιο του Αυγούστου αντικρίζω τα μαύρα σύννεφα του Νοέμβρη. Παρόλα αυτά δε χάνω την διάθεση μου γιατί σκέφτομαι ότι είναι Κυριακή σήμερα. Ετοιμάζω μια μεγάλη κούπα με αρωματικό τσάι πορτοκάλι και τζίντζερ που είναι το αγαπημένο μου αυτή την περίοδο και το αφήνω στο γραφείο να με περιμένει ενώ  συνεχίζω προς το μπάνιο. Κάποια προϊόντα έρχονται να σε βοηθήσουν με το απαλό τους άρωμα χάρη στα αιθέρια έλαια που περιέχουν. Αυτό το τρίο περιέχει έναν υπέροχο  συνδυασμό αιθέριων ελαίων και με έχει σώσει τους τελευταίους μήνες. Το έχω από το χειμώνα και τώρα αρχίζει να τελειώνει η κρέμα προσώπου ενώ το υγρό σαπούνι ακόμα δεν έχει κατέβει κάτω από το μισό!

 Organic Surge 
Ξεκινάω λοιπόν και πλένω το πρόσωπο μου με τον αφρό καθαρισμού ο οποίος έχει διακριτικό άρωμα λουλουδιών ότι πρέπει για να μου φτιάξει τη διάθεση το πρωί. Όταν δεν έχω να πάω κάπου σαν σήμερα και να βαφτώ τότε πριν την κρέμα ημέρας κάνω μια ελαφριά απολέπιση προσώπου με το scrub της ίδιας εταιρείας.  Έπειτα βάζω τη κρέμα προσώπου  και η αλήθεια είναι χαίρομαι που τελειώνει γιατί θέλω να δοκιμάσω μια άλλη που έχω βάλει στο μάτι. Η συγκεκριμένη μπορεί να λειτουργήσει άνετα και ως κρέμα νυκτός  αφού δεν περιέχει spf κυρίως για κορίτσια που τώρα εντάσσουν τέτοια προϊόντα στη ρουτίνα τους και δεν έχουν υψηλές απαιτήσεις.

ΒΡΑΔΥ




Έχει περάσει η μέρα χαλαρώνοντας και απολαμβάνοντας την ησυχία που μου προσφέρει η Κυριακή. Απόλαυσα τη μεσημεριανή σιέστα,  φόρεσα μάσκα αργίλου από την εταιρεία Now Solutions παρακολουθώντας weekly vlogs με αγαπημένο αυτό από την οικογένεια michalak's και ήρθε η ώρα για τη βραδινή ρουτίνα!

Αφαιρώ τη μάσκα με τα πανάκια από Emma Hardie και χλιαρό νερό. Έπειτα περνάω όλο το πρόσωπο με ένα δίσκο ντεμακιγιάζ με το νεράκι micellaire της Garnier  απλά για να αφαιρέσω τυχόν υπολείμματα. Δυστυχώς ή ευτυχώς το λιπαρό και με τάση ακμής δέρμα μου έχει σχέση εξάρτησης με τις μάσκες αργίλου ενώ φέτος ανακάλυψα πως η λεβάντα είναι ένα αρωματικό φυτό- έλαιο που ταιριάζει απόλυτα στο τύπο της επιδερμίδας μου.
Η κρέμα νυκτός Every day coconut με καρύδα και αιθέριο έλαιο λεβάντας δε λείπει το τελευταίο χρόνο από τη βραδινή ρουτίνα μου ενώ με ένα πάτημα της αντλίας μπορώ να ενυδατώσω και το λαιμό μου. Στην ίδια βάση έρχεται να τη συνοδεύσει και το θεραπευτικό τζελ  προσώπου από την εταιρεία PHB όπου  επίσης περιέχει στα συστατικά του κριμένο το έλαιο λεβάντας!
Τέλος παίρνει σειρά η κρέμα ματιών βαθιάς ενυδάτωσης με κεραλοιφή από την εταιρεία Bee Queen και η  φθινοπωρινή μου περιποίηση ολοκληρώνεται εδώ.

Ελπίζω να περάσατε όμορφα με αυτό το ποστ και μη ξεχάσετε να περάσετε μια βόλτα και από το ιστολόγιο της Σταυρούλας Drugstore&BargainLover. Εμείς τα λέμε ξανά το άλλο ΣΚ με νέα ανάρτηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme