photo botslide.jpg

Christian Artesio Lip Liners

24 Ιαν 2016


Μέσα από το ταξίδι του Youtube και του Blogging έχω ανακαλύψει πάρα πολλές εταιρείες αλλά και αμέτρητες τεχνικές μακιγιάζ. Ακόμα μαθαίνω πως να απλώνω σωστά τις σκιές ή πως να κάνω σκιάσεις στο πρόσωπο μου αλλά ένα πράγμα που ξέρω καλά είναι να κάνω το περίγραμμα χειλιών.
Φαίνεται απλό αλλά δεν είναι καθόλου και η σύνθεση του μολυβιού που χρησιμοποιείς μπορεί να διευκολύνει ή να  κάνει τα πράγματα ακόμα δυσκολότερα. Προσπαθώ μέσα στο 2016 να χρησιμοποιώ τα καλλυντικά που ήδη έχω στη συλλογή μου και να μην αγοράζω καινούρια. Τα συγκεκριμένα τα έχω από το Σεπτέμβρη και ενώ έκανα μια παύση τις γιορτές πλέον έχω αρχίσει να τα χρησιμοποιώ πιο συχνά.

Αν και τα μολύβια χειλιών είναι από τα προϊόντα που μπορεί να τελειώσουν γρήγορα αυτά ακόμα είναι σχεδόν στο μέγεθος της φωτογραφίας. Η υφή τους είναι βουτυρένια ενώ παράλληλα κρατάνε υπέροχα το κραγιόν μέσα στο περίγραμμα τους. Είναι οικονομικά και μπορείτε να τα βρείτε σε καταστήματα Christian Artesio. Το μόνο αρνητικό είναι πως η εταιρεία δεν είναι cruelty free.Your choice.

Lip Liner No 816
Ένα τριανταφυλλί χρώμα που ταιριάζει απόλυτα με το Maybelline lipstick Neverending Pink No 110 αν και πολλές φορές καταλήγω να το φοράω μόνο του!

Lip Liner No 817
Ένα χρώμα που ίσως έχει διαφορετική απόδοση ανάλογα με το χρώμα των χειλιών σας. Για εμένα θα έλεγα ότι θυμίζει λιγάκι μια πιο light απόχρωση σάπιου μήλου. Θεωρώ πως θα ταιριάζει απίστευτα σε σκουρόχρωμες επιδερμίδες.

Έχετε να μου προτείνετε cruelty free μολύβια χειλιών? Έχετε δοκιμάσει κανένα?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme