photo botslide.jpg

REWIND 2015

1 Φεβ 2016


Κάποιες από τις στιγμές που μου χάρισε το 2015 βρίσκονται σε αυτό το βίντεο.
Θέλω να πω πως η χρονιά που πέρασε είχε δύσκολες αλλά και όμορφες στιγμές. Ήταν γεμάτη  προκλήσεις , χαρές, λύπες, γλυκά ηλιοβασιλέματα, στεναχώριες, απογοητεύσεις, ζεστές αγκαλιές και όλα αυτά μαζί μου άφησαν μια γλυκιά ανάμνηση.
Μου έμαθαν πως πρέπει να πιστεύω στον εαυτό μου, να μην εγκαταλείπω τα όνειρα μου, να προσπαθώ συνεχώς να είμαι καλύτερη για εμένα, για τους γύρω μου και για τον πλανήτη. Να αφήνω βαθύ αποτύπωμα στην κάθε μέρα που περνάει... Να ελπίζω. Να ζω. Να αγαπώ. Όλα στον υπερθετικό βαθμό. Γιατί έτσι μόνο θα είμαι χαρούμενη...
 Σας ευχαριστώ όλους που με συντροφεύσατε  και αυτή τη χρονιά γιατί χωρίς να το ξέρετε μου χαρίσατε χαμόγελα σε μέρες που το είχα  ανάγκη ενώ όλες τις υπόλοιπες, μου υπενθυμίζατε πως πρέπει να είμαι ευγνώμων για όλα αυτά που έχω...

Δείτε όλα τα vlogs από την αρχή του 2015 εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme