photo botslide.jpg

Decorating Ikea Kallax shelves for Spring

28 Μαρ 2016


Συνεχώς καυχιέμαι πόσο λατρεύω τα DIY και το interior design! Θα φαντάζεται κανείς ότι το σπίτι μου είναι γεμάτο από δικά μου μαστορέματα και πινελιές διακόσμησης. Πράγμα που πολύ θα ήθελα να ισχύει αλλά δυστυχώς δεν είναι αυτή η κατάσταση που επικρατεί.

 Ήμουν παραπάνω ενθουσιασμένη από όσο θα έπρεπε μάλλον όταν μετακομίσαμε, γιατί πίστευα ότι αυτή ήταν η ευκαιρία μου να φτιάξω το σπίτι από την αρχή όπως το ονειρευόμουν! Δυστυχώς όταν νοικιάζεις ( νομίζω θα συμφωνήσεις μαζί μου αν είσαι σε ενοίκιο) είναι δύσκολο να πάρεις αποφάσεις όσο αφορά μεγάλες αγορές (π.χ έπιπλα ) γιατί πάντα έχεις στο πίσω μέρος του νου σου τη σκέψη, αν φύγω και δε χωράει ή δε ταιριάζει στο επόμενο σπίτι? Δεν είμαστε για σπατάλες τέτοιους καιρούς. Έτσι ξεσπάω στα ράφια μου! Αλλάζω συνεχώς τη διακόσμηση τους όπως θα έχεις παρατηρήσει στα βίντεο μου. 


Η πιο εύκολη και γρήγορη λύση είναι να τα γεμίζω με φυτά. Κυρίως με παχύφυτα και κάκτους που είναι εύκολα στη συντήρηση τους. Χρειάζονται βέβαια και αυτά τη φροντίδα τους και κάποια μυστικά τα μοιράζομαι μαζί σου σε αυτό το ποστ. Όμως για να δημιουργήσω ενδιαφέρον στη γωνιά με τα φυτά απλά χρησιμοποιώ μια ποικιλία από κασπώ. Το επόμενο κηπουρικό μου project είναι να ντύσω αυτό τον ψιλό κάκτο που έχει ξεμείνει στην πλαστική γλάστρα...


Τέλος προσπαθώ να πειραματίζομαι με αντικείμενα που δε χρησιμοποιώ όπως αυτή η ζώνη. Αντί λοιπόν να την πετάξω αποφάσισα ότι πρέπει με κάποιο τρόπο να χρησιμοποιηθεί. Την μετέτρεψα λοιπόν σε magazine holder ώστε να δημιουργεί αυτό το αίσθημα περιέργειας όταν πέφτει πάνω της η ματιά σου. Από πίσω έβαλα ένα κάδρο από ΙΚΕΑ που έχω χρόνια, για να δώσει ύψος στη σύνθεση και το ροζ κερί επίσης από ΙΚΕΑ για μια ανοιξιάτικη νότα.

Είμαι πολύ χαρούμενη με τον τρόπο που κατέληξε αυτή η σύνθεση αλλά μην περιμένεις ότι θα μείνει για πολύ καιρό έτσι... Εσύ τι αλλάζεις συνήθως στο σπίτι?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme