photo botslide.jpg

Banana Split

11 Ιουλ 2015


Μπορεί η μπανάνα να είναι ένα allyearround φρούτο όμως δεν παύει να μου θυμίζει καλοκαίρι! Έχει αρκετό καιρό που αυτά τα δύο γλυκίσματα έκαναν την εμφάνιση τους σε haul, αλλά μόλις τώρα ήρθε η σειρά τους για δοκιμή...

Dust&Cream Banana Hand&Body Cream
Μια κρέμα που μπορείς να την έχεις δίπλα στο κομοδίνο σου αφού έχει διπλή ιδιότητα, για σώμα και χέρια. Προσφέρει μια ελαφριά ενυδάτωση με πλούσιο άρωμα μπανάνας που σε κάνει σχεδόν να θες να τη φας. Δυστυχώς αυτή η λαχταριστή μυρωδιά διαρκεί για λίγη μόνο ώρα στο σώμα μου αλλά αυτό μπορεί να είναι θετικό για όσες προτιμάται το άρωμα σας. Ξεκίνησα να τη χρησιμοποιώ τώρα που ο καιρός αρχίζει και ζεσταίνει (λέμε τώρα, πάλι βρέχει έξω) γιατί απορροφάται γρήγορα και ταυτόχρονα ενυδατώνω τα χέρια μου που υποφέρουν από (μάντεψε!) έκζεμα και έχω καταναλώσει δε ξέρω και εγώ πόσες κρέμες χεριών! Έχω τη μικρή συσκευασία αλλά σίγουρα θα επιστρέψω στο κατάστημα για τη μεγαλύτερη.

Dust & Cream Banana Body Scrub
Δίπλα στην κρέμα σώματος βρίσκεται και το scrub  για αυτή την έξτρα περιποίηση που χρειάζομαι στο μπάνιο και φυσικά γιατί μυρίζει το ίδιο υπέροχα μπανανένια. Το χρησιμοποιώ κάθε φορά που βρίσκομαι στο ντους μιας και οι κόκκοι του είναι πολύ λεπτοί, ιδανικοί για καθημερινή χρήση. Εκτός αυτού συνοδεύονται από μια πλούσια κρέμα που λειτουργεί σχεδόν σαν τα γαλακτώματα σώματος για ντους τα οποία τείνουν να είναι η νέα μόδα στην αγορά. Προσωπικά προτιμώ τα δυνατά απολεπιστηκά, αυτά που σου δίνουν την αίσθηση ότι αφαιρείς ένα δεύτερο δέρμα από πάνω σου. Παρόλα αυτά για όσο καιρό το χρησιμοποιώ, απολαμβάνω κάθε φορά το άρωμα του και την πλούσια σύσταση του.
Για την κρέμα σώματος σίγουρα θα επιστρέψω κάποια στιγμή στα Dust & Cream για τη μεγαλύτερη συσκευασία. Όσο για το scrub θα ήθελα να δοκιμάσω κάτι πιο δυνατό μόλις τελειώσει.

2 σχόλια:

 photo envye.jpg
envye blogger theme