photo botslide.jpg

10 Beauty habbits to break

23 Αυγ 2015


Όπως κάθε κορίτσι έτσι και εγώ έχω μερικές καλές αλλά και μερικές κακές συνήθειες όσο αφορά τη beuaty ρουτίνα μου. Σήμερα λέω να μοιραστώ μαζί σας κάποιες από αυτές ελπίζοντας να τις διορθώσω στο μέλλον.




  • Περιμένω το καλοκαίρι για να κάνω ένα καλό πεντικιούρ
  • Ξεχνάω να βάλω θερμοπροστατευτικό όταν στεγνώνω τα μαλλιά μου
  • Κάποιες μέρες απλά δε χτενίζω τα μαλλιά μου ή το κάνω μόνο με τα χέρια
  • Βγάζω το ημιμόνιμο βερνίκι μόνη μου
  • Κάνω το λάθος να βάζω conditioner πολύ κοντά στις ρίζες των μαλλιών μου 
  • Δεν έχω κάνει ποτέ απολέπιση χειλιών αν και ειδικά το χειμώνα το χρειάζομαι
  • Δεν κουρεύομαι πολύ συχνά
  • Πολλές φορές παραλείπω το toner στη βραδινή ρουτίνα μου
  • Δε βάζω σχεδόν ποτέ αντηλιακή κρέμα πριν το μακιγιάζ και απλά μένω με το spf του foundation
  • Δεν κάνω όσο συχνά θα έπρεπε απολέπιση σώματος
*Τρέχει Διαγωνισμός στο blog οπότε αν σας ενδιαφέρει πάρτε μέρος εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme