photo botslide.jpg

Cheap Cleansing Oil

22 Αυγ 2015


Έχω δηλώσει αρκετές φορές την αγάπη μου στα τζελ καθαρισμού ιδιαίτερα γιατί με διευκολύνουν στο ντεμακιγιάζ. Μέχρι πρόσφατα δεν ήθελα καν να ακούσω ή να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό. Όταν βρίσκω κάτι που μου αρέσει κολλάω σε αυτό και δύσκολα αλλάζω ρουτίνα. Την περσινή χρονιά όμως έγινε ένας μικρός χαμός με τα ξηρά λάδια είτε αυτά είναι προσώπου είτε σώματος και έτσι μπήκε στη ρουτίνα μου το τελευταίο διάστημα το ξηρό λάδι από τη L'oreal.


L'oreal Ideal Glow Cleansing oil

Ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ αρχικά με βάση τις οδηγίες που είχε η συσκευασία του. Πατούσα δυο με τρεις φορές την αντλία, έκανα ελαφρύ μασάζ σε όλο το πρόσωπο και έπειτα με βρεγμένα χέρια δημιουργούσα ένα ελαφρύ γαλάκτωμα και το αφαιρούσα. Να πω την αλήθεια δεν ενθουσιάστηκα. Πολλές φορές αυτό δεν αρκούσε για να βγάλω την επίμονη μάσκαρα και κατέληγα να χρησιμοποιώ το πιστό μου τζελ αφού το πρόσωπο ήταν ήδη βρεγμένο και δε γινόταν να προσθέσω επιπλέον ποσότητα αφού το προϊόν λειτουργεί σε στεγνό δέρμα.
Μέχρι που ήρθαν στη συλλογή μου τα πανάκια από Emma Hardie και ο συνδυασμός αυτών των δύο τα σπάει! Πλέον παίρνω λιγότερη ποσότητα από την αντλία για να κάνω μασάζ στο πρόσωπο και αφού σιγουρευτώ ότι έχω επιμείνει αρκετά στα σημεία που θέλω βρέχω με ζεστό νερό τα πανάκια και αφαιρώ το μακιγιάζ από πρόσωπο και λαιμό. Αγαπώ να το χρησιμοποιώ κυρίως το βράδυ ως ντεμακιγιάζ και πάντα σε συνδυασμό με τα πανάκια για το ιδανικότερο αποτέλεσμα. Το άρωμα του είναι απαλό και μου θυμίζει άρωμα που θα συναντούσα σε σαλόνι κομμωτηρίου ή σε αίθουσα spa.  Ειδικά τους χειμερινούς μήνες είναι μια διαδικασία που με χαλαρώνει απόλυτα με το ζεστό νερό και το απαλό αυτό άρωμα.

Φυσικά δε μπορώ να πω ότι ξεπερνάει την αδυναμία μου για τα τζελ καθαρισμού αλλά σαν πρώτη εμπειρία με κάνει να θέλω να δοκιμάσω και άλλα .'Iσως το Τhe Body Shop Camomile Silky Cleansing Oil να είναι το επόμενο. Τι λέτε?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme