photo botslide.jpg

Beauty Essentials do not worth the splurge

16 Αυγ 2015




Μέσα σε αυτή την όμορφη κοινότητα των beauty bloggers υπάρχουν εκτός φυσικά από τα καλλυντικά, αρκετά αξεσουάρ και απαραίτητα εργαλεία για το μακιγιάζ. Αρκετές εταιρείες έχουν ολόκληρη συλλογή από αυτά ενώ πολλές φορές μπορεί να είναι πολύ πιο ακριβά από ότι αξίζουν. Σήμερα μοιράζομαι μαζί σας κάποια essentials που δε χρειάζεται να ξοδέψεις μια περιουσία για να κάνεις τη δουλειά σου.


Τσιμπιδάκια μαλλιών/ κλαμεράκια
Αρνούμαι να ακριβοπληρώσω για τσιμπιδάκια μαλλιών αφού είναι νομίζω το μόνο αξεσουάρ μαλλιών που χάνουν όλες οι γυναίκες με ένα μαγικό τρόπο. Πραγματικά που πάνε όλα αυτά τα τσιμπιδάκια? Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τα μικρά κλάμερ που σπάνε πριν ακόμα καλά καλά τα χρησιμοποιήσεις. Αυτά τα βρίσκω κυρίως στα Jumbo αλλά ίσως να είναι και στα 1ευρώ shop πιο οικονομικά. Θα πρέπει να το τσεκάρω.

Δίσκοι ντεμακιγιάζ/ Βαμβάκι / Μπατονέτες
Ίσως να υπάρχουν κάποιο δίσκοι ντεμακιγιάζ που να είναι πραγματικά προσεγμένοι με ραφές περιμετρικά, με καλό πάχος και καλή ποιότητα αλλά εγώ δε τους έχω βρει. Όσοι έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής κάνουν την ίδια δουλειά όση διαφορά στο μέγεθος ή στην τιμή τους έχουν. Το ίδιο ισχύει και για το απλό βαμβάκι. Τα πιο οικονομικά τα βρίσκω στα Jumbo αλλά ακόμα και αν δεν έχετε κάποιο κατάστημα κοντά σας, τότε απλά πηγαίνετε στο σούπερ μάρκετ και στο διάδρομο με τα μωρουδιακά. Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι τέτοια προϊόντα είναι πιο οικονομικά εκεί παρά σε καταστήματα καλλυντικών όπως τα Hondos Center. (Βέβαια με την νέα φορολογία ακόμα δεν το έχω τσεκάρει)

Τόνερ- (Ροδόνερο, αμαμηλίδα κ.λ.π)
Ένα ταπεινό προϊόν στην περιποίηση προσώπου και όμως τόσο σημαντικό. Έχω γράψει όλα όσα έμαθα για την αμαμηλίδα και από τότε προσπαθώ να το χρησιμοποιώ πρωί- βράδυ. Παρόλα αυτά μπορείς να βρεις ροδόνερο στα σούπερ μάρκετ στο διάδρομο της ζαχαροπλαστικής σε πολύ πιο οικονομική τιμή από ότι σε άλλα καταστήματα. 

Glitter- Βερνίκι νυχιών
Σήμερα το πρωί όταν άνοιξα το συρτάρι με τις όζες συνειδητοποίησα πως αν και έχω μεγάλη αγάπη στις όζες δεν έχω αρκετά glitter. Παρόλα αυτά δε νομίζω ότι χρειάζεται να πληρώσω παραπάνω από λίγα ευρώ για να έχω αυτό το ωραίο εφέ. Φυσικά και υπάρχουν στην αγορά φοβερά εφέ και χρώματα και κάποια στιγμή στο μέλλον θα υποκύψω αλλά μέχρι στιγμής βρίσκω ότι αυτά που έχω δίνουν εξίσου εντυπωσιακό αποτέλεσμα.


Υπάρχει κάποιο essential που πιστεύετε ότι αξίζει να δοκιμάσω από Brand name?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme