photo botslide.jpg

DIY Arrow Sign Art

20 Σεπ 2015



Από τότε που ανακάλυψα το pinterest οι μόνες εικόνες που κοιτούσα ήταν αυτές με τα diys και από τη στιγμή που μπήκαμε στο σπίτι με τον Μ. αυτή η αδυναμία μεγάλωνε όλο και περισσότερο. Με την πρώτη ευκαιρία προσθέτω συνεχώς projects στο DIY pinterest board μου με την ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα ασχοληθώ με αυτά. Επιτέλους ήρθε η στιγμή που καταπιάστηκα με αυτό το pin που διακοσμούσε το board μου καιρό τώρα. 

Περισσότερο λειτούργησε ως έμπνευση παρά ως αντιγραφή (σε καμία περίπτωση δεν έχει την παραμικρή ομοιότητα) και αυτό με κάνει  χαρούμενη αφού δίνει προσωπικό χαρακτήρα στο σπίτι. Όπως πάντα προσπάθησα να αποτυπώσω με εικόνες τη διαδικασία και ελπίζω να είναι κατανοητές και οι οδηγίες παρακάτω. Αρκεί να έχετε μεράκι, κάνα δυο υλικά και είμαι σίγουρη ότι θα γίνει το ίδιο ωραίο αν όχι πιο πολύ...


Υλικά:

  • Ένα κομμάτι ξύλου. Με μάκρος της αρεσκείας σας και μικρό πλάτος για να κρεμάτε εύκολα.(Το δικό μου το είχα από ένα δέμα που μου είχαν στείλει και το είχε τοποθετήσει η μεταφορική για μεγαλύτερη  ασφάλεια οπότε και το κράτησα.)
  • Σπρέι της αρεσκείας σας. (Εγώ έχω χρυσό)
  • Αυτοκόλλητες ταινίες σε διάφορα μεγέθη.
  • Αλυσίδα, σπάγκο, κορδέλα ή ότι υλικό θέλετε για να κρεμάσετε μετά το κάδρο
  • Γάντζους για να στερεωθεί η αλυσίδα
  • Στυλό, μολύβι ή μαρκαδόρο που να μην αφήνει σημάδι. (καλύτερα μολύβι)
  • Ψαλίδι για να κόβουμε την ταινία
  • Ξυλόκολλα(προαιρετική για να στερεώσουμε καλύτερα τους γάντζους. Εγώ τελικά δε τη χρησιμοποίησα αλλά αν είναι βαρύ το ξύλο ίσως σας φανεί χρήσιμη)  
Εκτέλεση

  • Προσπάθησα να σχηματίσω δύο τόξα.
  • Έκοψα κολλητική ταινία και την τοποθέτησα πάνω στο σχήμα ώστε να το καλύψω
  • Ψέκασα το ξύλο από απόσταση με το σπρέι άφησα να στεγνώσει για μισή ώρα περίπου και επανέλαβα άλλη μια φορά.
  • Αφαίρεσα την ταινία και με την άκρη του ψαλιδιού αφαίρεσα μπογιά από το σχήμα για πιο καθαρό αποτέλεσμα.
  • Βίδωσα τους γάντζους σε ίση απόσταση από τις δύο άκρες. Το μετράτε εύκολα με ένα κορδόνι ή με χάρακα. Εδώ προσθέτετε στους γάντζους την ξυλόκολλα αν το κομμάτι ξύλου που έχετε είναι βαρύ και πιστεύετε ότι δε θα αντέξουν να τον κρατήσουν οι γάντζοι. Εγώ παρέλειψα αυτό το βήμα.
  • Ψέκασα την αλυσίδα με το ίδιο σπρέι και από τις δύο πλευρές και την άφησα να στεγνώσει.
  • Άνοιξα με το ειδικό εργαλείο ένα κρίκο για να χωρέσει στο γάντζο. Εάν δεν έχετε το ειδικό εργαλείο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ψαλίδι.


Να πω πως αυτός είναι ο δύσκολος τρόπος για να γίνει μιας και μου αρέσει να πειραματίζομαι και βασικά να τυραννιέμαι. Εσείς μπορείτε να παραλείψετε όλα τα βήματα και απλά να βάψετε το ξύλο, να περιμένετε να στεγνώσει το σπρέι και μετά απλά να σχηματίσετε το τόξο με το μολύβι, ή να εκτυπώσετε online ένα στένσιλ για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία.
Δεν είναι τέλειο αλλά σε αυτά τα project λίγη σημασία έχει η τελειότητα. Αυτό που μετράει είναι η προσπάθεια και το γεγονός πως το έχεις φτιάξει μόνος σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme