photo botslide.jpg

Μετάβαση σε cruelty free καλλυντικά

20 Μαρ 2016


Στην αρχή εστίαζα περισσότερο στα καθαρά συστατικά και έπειτα με ενδιέφερε να είναι "καθαρό" το προϊόν αλλά και η εταιρεία που το παράγει.. Έτσι είναι λίγος καιρός τώρα που αγοράζω cruelty free καλλυντικά ...

Θέλω να γίνω καλύτερος άνθρωπος. Εκεί που μπορώ, να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου. Να μην κουβαλάω τον πόνο κάποιου αθώου πλάσματος πάνω μου. Θέλω να είμαι καλό παράδειγμα. Για εμένα, τα ζώα, την κοινωνία μας. Εύχομαι και άλλοι να νιώθουν το ίδιο με εμένα. Αν δεν νιώθεις το ίδιο δε πειράζει. Ίσως κάνεις κάτι άλλο καλύτερα. Ίσως δεν φοράς δέρμα, ίσως δεν τρως κρέας, ίσως απλά βοηθάς τα αδέσποτα ή απλά υιοθέτησες κάποιο. Δεν έχει σημασία. Ό,τι και αν κάνεις μετράει. Μετράει, γιατί δείχνεις ότι νοιάζεσαι, αγαπάς και φροντίζεις. Να δημιουργήσουμε μια κοινωνία που θα αγαπάει και θα σέβεται κάθε άνθρωπο και κάθε ζωάκι ξεχωριστά χωρίς να μας απασχολεί αν είναι λευκό ή μαύρο, ράτσας ή αδέσποτο, αν είναι από εδώ ή από εκεί, αν μιλάει την ίδια γλώσσα με εμάς ή όχι. Σε αυτό τον πλανήτη ήρθαμε όλοι για τον ίδιο λόγο. Να ζήσουμε ειρηνικά και με αγάπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme