photo botslide.jpg

They're Real! Benefit Mascara

21 Μαρ 2016


Οι mascara ποτέ δεν αποτελούσαν για εμένα μεγάλο πρόβλημα. Όσο και αν προσπαθώ να θυμηθώ κάποια αποτυχία δε μπορώ. Κυρίως γιατί οι βλεφαρίδες μου έχουν μάκρος, καμπύλη και μια πυκνότητα που δεν είναι δύσκολο να χτιστεί. Ποτέ δεν αναζητούσα την ιδανική mascara μιας και ό,τι έπεφτε στα χέρια μου, απλά έκανε δουλειά. Κάποιες έδιναν καλύτερο εφέ βέβαια από άλλες ωστόσο καμία δεν έχει κερδίσει τις εντυπώσεις για να της μείνω πιστή μέχρι στιγμής!

 Αυτό με κάνει να θέλω συνεχώς να δοκιμάζω διαφορετικές mascara. Βέβαια από τη στιγμή που αποφάσισα να επιλέγω cruelty free οι επιλογές μου αυτομάτως μειώνονται. Στο συρτάρι μου υπάρχει μόνο η They're Real της Benefit που έγινε και μεγάλος ντόρος τον προηγούμενο χρόνο και έτσι αποφάσισα να κάνω ένα review για αυτή πριν την τελειώσω και περάσω στην επόμενη ανακάλυψη...


Τη συγκεκριμένη μπορείτε να τη βρείτε μόνο στα Sephora, έχει 8.5gr  προϊόντος και η τιμή που τη συνοδεύει δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητη! Το βουρτσάκι είναι πλαστικό, με μάκρος και στο τελείωμα του υπάρχουν έξτρα μικρές τριχούλες που διευκολύνει την εφαρμογή στις κάτω βλεφαρίδες αλλά και στην εσωτερική γωνία των βλεφάρων. Προσωπικά μου αρέσουν οι πιο "στεγνές" mascara ενώ βρίσκω πως η They're real βρίσκεται κάπου στη μέση.
Παρακάτω μπορείτε να συγκρίνεται το εφέ που δημιουργεί. Στην αριστερή φωτογραφία δεν φοράω mascara ενώ στην δεξιά έχω εφαρμόσει μόνο μια φορά τη συγκεκριμένη. Ένα πλεονέκτημα που δεν έχουν όλες οι mascara είναι ότι το εφέ μπορεί να χτιστεί με επιπλέον στρώσεις εάν το επιθυμείτε χωρίς να τρίβεται το προϊόν και χωρίς να κολλάνε ιδιαίτερα τα βλέφαρα μεταξύ τους.

Μπορείτε να δείτε την εφαρμογή live στο GRWM video που είχα κάνει την άνοιξη.
Αν έχετε cruelty free εναλλακτική  θα χαρώ να τη μάθω καθώς επίσης και τη γνώμη σας για το review.

Animal testing status

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme