photo botslide.jpg

Ευκολες ιδεες για κασπω και γλαστρες

11 Απρ 2016



Δε χρειάζεσαι κάτι το ιδιαίτερο για αυτό το ψευτοdiy είναι η αλήθεια. Πιο πολύ ήθελα να σου δείξω τα νέα μου γλαστράκια και το πόσο υπερήφανη είμαι που ψήλωσε το μικρό μου παχύφυτο...



Το μόνο που χρειάζεσαι είναι :
  • ένα γυάλινο δοχείο, 
  • λίγο χώμα, 
  • διακοσμητικό χαλίκι 
  • και τα φυτά σου. 
  • Α και αν σου άρεσε η ιδέα με το φλιτζάνι, ένα μεγάλο φλιτζάνι σοκολάτας και είσαι έτοιμη. 


Τα βήματα είναι απλά. Βάζεις σε στρώσεις λίγο χώμα, λίγη άμμο και κάπου στη μέση τον κάκτο. Η μόνη έξυπνη συμβουλή που έχω να σου δώσω είναι να πιάσεις τον κάκτο με μια τσιμπίδα μαγειρικής για να μην τον πληγώσεις και κυρίως να μην πληγωθείς εσύ!
Εφόσον έχεις βάλει τον κάκτο και τον κρατάς με την τσιμπίδα, συμπληρώνεις χώμα περιμετρικά με ένα κουτάλι για να μην κάνεις χαμό γύρω σου.

Voila! Έτοιμο το diy. Έτσι απλά. Πες μου ότι δεν είμαι μόνο εγώ που ενθουσιάζομαι με την κηπουρική και τα κακτάκια. Αν δοκιμάσεις και εσύ να φυτέψεις τα δικά σου κακτάκια με αυτό τον τρόπο περιμένω να μου στείλεις φωτογραφίες και να με tagareis στο facebook, twitter instagram ή ακόμα και εδώ στα σχόλια μιας και μπορείς να προσθέσεις εύκολα φωτογραφία.


Τρέχει διαγωνισμός στο Blog : Garnier Γαλάκτωμα Καθαρισμού 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme