photo botslide.jpg

HAIR CARE ROYTINE (UPDATED) & GIVEAWAY || cruelty free

24 Απρ 2016


Λοιπόν, λοιπόν σήμερα έχουμε πολύ ωραίο βίντεο. Σας μιλάω για τα προϊόντα περιποίησης των μαλλιών μου που είναι από την εταιρεία Olive Plus και στο τέλος του βίντεο υπάρχει Giveaway!


 Εδώ και λίγο διάστημα ξεπεράσαμε τους 2000 συνδρομητές και ήθελα πάρα πολύ να σας δωρίσω κάτι για την υποστήριξη που μου δείξατε όλο αυτό το καιρό. Πήρα την απόφαση λοιπόν και επικοινώνησα με την εταιρεία για να μου χορηγήσει κάποια προϊόντα με σκοπό να σας τα δωρίσω (Όλες οι λεπτομέρειες για το διαγωνισμό υπάρχουν στο facebook page μου). 

Αλλά αυτό για εμένα δεν ήταν αρκετό... Ήθελα να πάρετε όλοι δώρα. Για αυτό πήρα για όλους τους συνδρομητές μου εκπτωτικό κωδικό ώστε να έχετε όλοι τη δυνατότητα να γνωρίσετε καλύτερα την εταιρεία και να αγαπήσετε τα προϊόντα της όπως και εγώ.

Ο κωδικός είναι Αngie1, ισχύει για αγορές άνω των 35ευρώ και για απεριόριστες χρήσεις μέχρι 31/05/2016
Με τον κωδικό έχετε : 
  • Δωρεάν μεταφορικά
  • 15% έκπτωση στο σύνολο της παραγγελίας
  • Δείγματα 
  • Μια μπάρα σαπουνιού αξίας 1,50 ευρώ
 Η Olive Plus είναι 100% ελληνική εταιρεία με cruelty free προϊόντα, κρητικό βιολογικό ελαιόλαδο και πιστοποίηση CPNP.

Δείτε το προηγούμενο  Hair Care video και το Organic Brands Haul 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme