photo botslide.jpg

Ειναι ο Korres cruelty free?

15 Απρ 2016

Σήμερα σας έρχομαι με πολύ ευχάριστα νέα! Έχω αναφέρει στο κανάλι μου αλλά και εδώ ότι βρίσκομαι σε μια μεταβατική περίοδο όπου κάνω την προσωπική μου έρευνα σχετικά με τα καλλυντικά που έχω και αν αυτά είναι ή όχι cruelty free. Ξεκίνησα να στέλνω e-mail σε εταιρείες που ήδη χρησιμοποιώ τα προϊόντα τους για να μάθω το animal testing status τους και πριν λίγες μέρες  έλαβα την παρακάτω δήλωση από την εταιρεία Korres  που τόσο  αγαπάμε!

Επίσης πάνω στις συσκευασίες των προϊόντων αναγράφεται ότι δεν έχουν γίνει δοκιμές σε ζώα ενώ επιπλέον μπορείτε να βρείτε εάν περιέχει ζωικά συστατικά κάποιο προϊόν. Αυτό το κάνει πολύ εύκολο για όσες ψάχνετε vegan καλλυντικά. Μπορείτε να δείτε περισσότερα στην σχετική σελίδα (link)

Προς το παρών μπορείτε να αγοράζετε άφοβα από αυτή την εταιρεία. Να σημειώσω εδώ πως ο Korres δεν έχει καμία δήλωση στην ελληνική ιστοσελίδα τους στα FAQS  και η μόνη επίσημη τοποθέτηση είναι αυτή που παρέχεται στο παραπάνω link.

Τέλος θέλω  να πω  πως υπάρχουν αρκετές εταιρείες που είναι cruelty free και επιλέγουν να μη συνεργάζονται με αντίστοιχους οργανισμούς για την πιστοποίηση τους. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να κάνετε την έρευνα σας επικοινωνώντας με τις εταιρείες που σας ενδιαφέρουν ή να ψάχνετε στο google για cruelty free lists ή για αντίστοιχες δημοσιεύσεις όπως και τη δική μου σήμερα. Πάντα όμως να λαμβάνετε υπόψιν σας την ημερομηνία δημοσίευσης ή ενημέρωσης του άρθρου διότι τα δεδομένα συνεχώς αλλάζουν.

Τα φιλιά μου Α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 photo envye.jpg
envye blogger theme